FANDOM

Moc: chaosycka.

Ogólnie: pozwala morfować ciało.

W szczegółach: pozwala na przemiany ciała. Proces jest męczący i potencjalnie niebezpieczny - należy uważać, gdyż można sobie zaszkodzić nieostrożnymi eksperymentami. Zmiana kształtu na początku wymaga kilku do kilkunastu minut, później tempo jest błyskawiczne. Naturalny kształt zawsze powraca z czasem, lecz warto zaznaczyć, że dla większości chaosytów naturalne są dwie formy: ludzka i demoniczna. Pozostałych form należy uczyć się od podstaw (na początku nawet kilka dni na każdą).

  • Poziom I - forma ludzka i demoniczna
Pozwala na przemiany ciała. Proces jest męczący i potencjalnie niebezpieczny - należy uważać, gdyż można sobie zaszkodzić nieostrożnymi eksperymentami. Zmiana kształtu na początku wymaga kilka do kilkunastu minut. Naturalny kształt zawsze powraca z czasem. Każdej nowej formy należy uczyć się od podstaw (przynajmniej 5 dni po dwie godzinki dziennie).
  • Poziom II - subtelne zmiany
Obok formy ludzkiej i demonicznej pojawia się możliwość przyjęcia formy zwierzęcej. Ponadto moc pozwala na dokonywanie subtelnych przemian, takich jak przemieszczanie masy ciała czy zmiana proporcji. Przyspiesza również leczenie ran.
  • Poziom III - dowolne przemiany
Daje możliwość przybrania wyglądu dowolnej żywej istoty.
  • Poziom IV - szybkość
Przemiany są błyskawiczne, ciało morfuje się najwyżej w kilka sekund.
  • Poziom V - wytrenowanie
Nie ma konieczności nauki nowych kształtów, panowanie nad mocą jest całkowite.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki