FANDOM

Moc: chaosycka.

Ogólnie: pozwala tworzyć i modyfikować cienie.

W szczegółach: moc daje umiejętność tworzenia nowych cieni i modyfikowania już istniejących. Zadanie jest tym trudniejsze, im bliżej świat znajduje się wzorca. Miejsca "za połową drogi" są niemal nie do zmodyfikowania.

Nawet pojedyncze modyfikacje cieni wymagają dużych ilości czasu (od kilkunastu minut do kilkunastu godzin). Kompletny cień, nawet mały, wymaga przynajmniej kilku dni pracy. Większe cienie są projektami na lata. Przemiana elementów fundamentalnych, jak prawa fizyki, również trwa wiele dni (a nawet tygodni).

  • Poziom I - tworzenie prostych cieni
Pozwala na tworzenie cieni stacjonarnych, chwilowych (istniejących do kilku godzin) i ograniczonych w przestrzeni (do wielkości dużego pokoju). Nie można modyfikować cieni innych, niż stworzone przez siebie.
  • Poziom II - tworzenie cieni dowolnych rozmiarów
Tworzone cienie nie muszą być ograniczone w przestrzeni. Teoretycznie mogą być kreowane bez końca. Istnieją do kilku godzin. Nie można modyfikować cieni innych, niż stworzone przez siebie.
  • Poziom III - tworzenie cieni trwałych
Tworzone cienie zyskują na trwałości. Nie znikają wraz z upływem czasu. Nie można modyfikować cieni innych, niż stworzone przez siebie.
  • Poziom IV - tworzenie cieni przemieszczających się
Tworzone cienie mogą się przemieszczać w międzywymiarowej płaszczyźnie (np. mogą być "przypięte" do pierścienia lub innego przedmiotu, i podążać za nim). Cienie większe od mieszkania napotykają trudności przy przemieszczaniu się, cienie większe od dużego budynku (np. kamienicy), są niemożliwe do przemieszczenia. Możliwe staje się modyfikowanie cieni innych, niż stworzone przez siebie.
  • Poziom V - eksperymentalne cienie
Pozwala na tworzenie różnych, eksperymentalnych cieni: cofających się w czasie, zapętlonych, skręconych w przestrzeni czy o dziwacznych właściwościach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki